Keresés ebben a blogban

A fogyasztóra hangolva / Larry Hochman


A válság zűrzavarában nyugtalanok és rosszkedvűek: úgy érzik, hogy becsapták és magukra hagyták őket. Tudják, hogy a vállalatok gyakran túl sokat ígérnek és keveset nyújtanak, s mára mélységesen kiábrándulttá váltak.
Azok a vállalkozások fognak végül a legjobban boldogulni, melyek felismerik ezt a zűrzavart, és megértik, hogy a fogyasztói kapcsolatok lesznek meghatározók a válság utáni korszakban.
A szerző egyike a világ legnépszerűbb előadóinak, többek között elnyerte "Az év európai üzleti előadója" címet is. A szerző világszerte elismert szakember a fogyasztói kapcsolatépítés, a vezetés tudomány és a tehetségmenedzsment területén egyaránt, biztosra vehető, hogy a következő években Magyarországon is az üzleti vezetők egyik alapvető olvasmányává fog válni e inspiráló erejű olvasmány.

Forrás: Bookline,hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése